Juryteam Otweg

Al jarenlang worden er op De Uithof in het winterseizoen bijna elk weekend (!) wedstrijden gereden. Veelal ten behoeve van de jeugd en daarvoor is ook een jury nodig. Deze jurytaken worden bij toerbeurt ondergebracht bij de 30 schaatsrijdende verenigingen op De Uithof, onze IJsclub is daar natuurlijk één van!

De laatste jaren is het op de been brengen van een jury uit ouders van schaatsende junioren alleen, steeds moeilijker invulbaar, ook door het afgenomen aantal schaatsjunioren.
Elk seizoen formeren we dus naast de ouders van junioren, onder alle actieve leden op De Uithof én trouwe Otweg-vrijwilligers het  ‘Juryteam Otweg’!

• IJsclub Otweg draait de jurycombinatie met het ervaren team van IJsvereniging Lansingerland.
• Onze combinatie heeft komend seizoen totaal 6 jurybeurten.
• IJsclub Otweg vult per beurt 2 juryplekken in (levert twee functionarissen).

• We hebben dus voor dit seizoen minimaal 12 mensen nodig!
• Niet onbelangrijk: jureren kost wat tijd, maar is leuk en maken daarmee het wedstrijd-rijden mogelijk!

Lars Beukenkamp coördinert ons team en onderhoudt contact met Lansingerland en nemen wij natuurlijk beiden een jurybeurt voor onze rekening. Dus zoeken wij nog minimaal 10 personen om eenvoudige jurytaken zoals klokken voor hun rekening te nemen.

Onderstaand vindt je het schema voor komend seizoen. Je zult zien, in oktober gelijk al twee wedstrijden waar onze combinatie de jury levert. Wij willen zo snel mogelijk het seizoen-schema voor 99% gevuld hebben. Duidelijkheid vooraf, voor iedereen en geeft rust in de organisatie.

Het verzoek om voor 1 november  aan ons door te geven welke datum je een jurybeurt je kunt invullen. Ook kun je eventueel je voorkeur voor een taak aangeven, elke IJsclub Otweg jurytaak is laagdrempelig!
We rekenen op jullie, zodat we ook dit jaar een leuk wedstrijdseizoen kunnen draaien, zonder ‘jurystress’;

Wij gaan daarvoor: ons trotse Juryteam Otweg, sluit je snel aan via ene berichtje naar info@ijsclubotweg.nl !

Jurycombinatie met IJsvereniging Lansingerland (‘leidende’ vereniging)
Functies in te vullen Ijsclub Otweg: Klokker(s), schrijver, hulpstarter,
(voorkeur aan te geven) Commissaris van Aankomst

Jurycombinatie met IJsvereniging Lansingerland (leidende vereniging)