Aanmeldingsbeleid

Bestemd voor alle trainingsgroepsleden van winterseizoen van IJsclub Otweg

• Het lid zijn van de trainingsgroep loopt automatisch door tenzij een opzegging schriftelijk aan abonnementenadministratie p/a Reijerskoop 73 2771 BE of per e-mail aan info@ijsclubotweg.nl voor 1 juli van elk jaar is ontvangen.
  • Een opzegging van deelneming trainingsgroep wordt door IJsclub Otweg bevestigd per e-mail. Voor pupillen en junioren geldt dat ook de kleding in bruikleen direct ingeleverd moet worden bij de jeugdcommissie, p/a Appelgaarde 65, 2771 PM Boskoop.
  • Pupillen / junioren / senioren die ook volgend jaar weer schaatsen, hoeven dus niets te doen. Het aanmeldingsformulier schaatstraining in dit blad en op de website, is dan ook alleen bedoeld voor echte nieuwe leden!
  • Junioren / senioren die op De Uithof (blijven) schaatsen, moeten de toegangskaarten bewaren, deze zijn dan ook komend seizoen geldig.
  • De afgegeven machtigingen voor incasso’s van abonnementen blijven geldig en het incasso zal op het gebruikelijke moment in september plaatsvinden.

KNSB Wedstrijdlicentiebeleid

De belangrijkste punten:

• Drie prijsklassen, gerelateerd aan de leeftijd van de wedstrijdlicentiehouder.
  • De wedstrijdlicentie is geldig voor één jaar.
  • De sporter is zelf verantwoordelijk voor het tijdig aanvragen/verlengen van een wedstrijdlicentie.
  • Een uniek relatienummer per persoon; dit relatienummer is essentieel voor de herkenbaarheid van de sporters in de verschillende systemen (voor onder andere het nieuwe verenigingsportaal en de wedstrijdverwerkings- en uitslagensystemen).

Meer informatie is te vinden op http://knsb.nl

2 weeks ago